Slytherin and Gryffindor
Forum
> Fanfiction
> Slytherin and Gryffindor
Borttagen
|
Namn: harry potter them
Förfatare: harry potter them
Min första ff
Första Kapitlet
Kära dagbok
Jag har just soteras in i Gryffindor men min tviling Fred hamnade i Slytherin min mamma är gätte frustrerad över det så jag får inte ens vara med han.
Bara för att hella vår släkt hamnade i Gryffindor så betyder inte det att jag inte får vara nära han.
// Arthur
Kära ormis
Vi har just soteras oss och jag hamnade i Slytherin Jej!!!
Men Arthur hamnade i Gryffindor så jag får inte prata med honom så ofta .
Vi har bara varit här i en timme och Arthur värkar undervika mig och jag tror att mamma och pappa ligger bakom det här dom har aldrig gillat mig bara för att jag kan prata orm språk.
Nu måste jag gå och lägga mig God natt.
// Fred
31 jul, 2017 18:44
|
Borttagen
|
1 aug, 2017 19:54
|
Borttagen
|
Kapitel två
Kära Ormis
Det är vår andra dag på Hogwarts alltså vår första lektion.
Lektionen var bra och det tror jag också att tryckte.
Men när ugglorna kom så fick jag ett brev från mamma och pappa att jag inte får komma hemm på några av dom kommande loven .
Nu ska jag gå till min andra lektion.
Snyft Snyft .
// Fred
Kära dagbok
Vår första lektion var gätte bra!!!.
Men det kändes ändo inte så bra för vi hade vår lektion med Slytherin min bror värkade gätte arg och lässen han blev nästan utaparkat ur klassrumet imorgon så ska jag fråga Dumbeldor om han kan prata med min bror imorgon nu måste jag till nästa lektion.
// Arthur
1 aug, 2017 21:55
|
Borttagen
|
1 aug, 2017 22:07
|
Borttagen
|
1 aug, 2017 23:07
|
Du får inte svara på den här tråden.