Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dem Fem Marodörerna.

Forum > Fanfiction > Dem Fem Marodörerna.

1 2 3 ... 13 14 15
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


Nej, jag menar dem FEM marodörerna. Jag vet att det egentligen är fyra, men nu lägger jag till en tjej

Namn: Dem Fem Marodörerna
Rating: G... tror jag
Språk: Svenska ofc.
Genre:Fantasy.... mm
Beskrivning: Vi kan väll säga att lite vad som hälst kommer att hända... Sally kommer blandannat vara med i marodörerna. Och det blev hon en kväll då hon märkte att något hände där ute. Hon själv var också en animagus (Spindel) och hon var också en metaformagus (Som Tonks). Som jag sa kommer lite vad som hälst hända... Tyvärr är jag inte en sådan bra förklarare!

Hoppas att det blir några läsare på denna FF!...

18 feb, 2013 22:44

Mikaela120
Elev

Avatar


*bevakar*

18 feb, 2013 22:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
*bevakar*


Tack så mkt!♥

18 feb, 2013 22:58

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mikaela120:
*bevakar*


Tack så mkt!♥

Ingen orskak ♥ Handlingen låter intressant.

18 feb, 2013 22:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mikaela120:
*bevakar*


Tack så mkt!♥

Ingen orskak ♥ Handlingen låter intressant.


inte så himla bra på att förklara... du får gärna rekomendera... fast om du inte vill så årdnar det sig nog ändå

18 feb, 2013 23:00

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mikaela120:
*bevakar*


Tack så mkt!♥

Ingen orskak ♥ Handlingen låter intressant.


inte så himla bra på att förklara... du får gärna rekomendera... fast om du inte vill så årdnar det sig nog ändå

Ska nog göra det

18 feb, 2013 23:01

Borttagen

Avatar


Tack så mycket... Blir väldigt glad!

18 feb, 2013 23:02

Borttagen

Avatar


*BEVAKAR*

19 feb, 2013 08:32

lily, luna
Elev

Avatar


Låter bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

19 feb, 2013 21:26

Borttagen

Avatar

+1


Kapitel 1 färden till Hogwarts.


Sally sprang över parongen. Om hon och hennes bröder inte skyndade sig nu så skulle de inte hinna med 9/3.
’’Sally skynda dig då! In.’’ Ropade hennes äldsta bror, Tommy. Sally kollade på klockan hon hade på armen… *ååh tåget går om ungefär 2 minuter! * tänkte hon och sprang in i pelaren mellan parongerna 9 och 10. Hon kom snabbt ut och sprang till tåg vakten.
’’Det var på tiden unga flicka!’’ Ropade han efter henne när hon gick in i tåget. Hon tittade ut genom fönstret och såg att vakten ropade samma sak till hennes bröder. Hon flinade och mötte dom vid ingången.
’’Så… nu ligger inte du i våra händer något mer. Gå och leta efter en plats att sitta.’’ Sa hennes yngsta bror, Simon irriterat.
’’Men kom igen Simon. Hon kan ju sitta med oss’’ Sa Tommy och knuffade lite löst på några andraårselever.
’’Bra. Då följer jag med er.’’ Så hon och tittade stint på en ut av tjejerna som ramlat.
’’Då så. Kom med här då.’’ Skrek Simon lite smått högt för att hon skulle höra det. Mycket oväsen låg i tåget och både Simon och Tommy tog i hennes händer och drog med henne till en bra kupé. Sally satte sig bredvid Tommy och tog fram en tidning. Hon rotade fram ett korsord, tog fram en penna och började skriva. Färden gick fort och snart skulle tåget stanna.
’’Sally, det är bäst att du går och sätter på dig uniformen’’ Sa Tommy och tittade ner i tidningen han också.
’’Ja… det har du nog rätt i’’ Sa hon och stoppade ner tidningen och pennan. Hon tog sin uniform och sprang lite smått genom dom olika kupéerna. Hon hittade toaletterna och gick in för att byta om. Det gick väldigt fort så hon tog och fixade sin frisyr. Hon satt upp det såkalade ljus, ljus bruna hår i en liten ganska användbar tofs. Hon rättade till kjolen en gång till och tog sina andra kläder. Hon kom snabbt in i kupén igen.


Blev det bra? Jag får hoppas det!

21 feb, 2013 10:36

1 2 3 ... 13 14 15

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Dem Fem Marodörerna.

Du får inte svara på den här tråden.